zondag 22 januari 2017

Wintertime !


Vanmorgen toen ik wakker werd lag er een prachtige 
dun laagje sneeuw in de tuin.
En....de zon scheen waarachtig, na vijftig tinten grijs, 
nu eindelijk in vijftig tinten wit.

Ja!!!! als je blogt, maak je foto's
Dat is synoniem aan elkaar.
Maar....dan heb je wel goed licht nodig en...
zowaar heb ik vanmorgen
met het serene ochtendlicht wat foto's 
kunnen maken van de woonkamer.


 De lichte zithoek grenst aan de tuin en geeft nu een
 sprookjesachtig effect als je naar buiten kijkt.


 Deze boekenkast heb ik al járen en was 
inmiddels erg verkleurd.
Wij hebben de kast nu opnieuw geverfd met 
White pure mat van Painting the past.
Ik ben tevreden over het resultaat.
Maar wat een werk om bij die
 loden letters langs te verven
I

Ik hou van wit-tinten, 
dat geeft mij rust en ruimte.


Een van mijn favoriete bloemencomposities,
een flinke boeket gipskruid op een witte kan.
Zo sereen en mooi.
En....het staat best lang.


Een laagje sneeuw over de rododendron in 
combinatie met de gipskruid in de witte kan 
op de voorgrond.
Dit vind ik echt heel rustiek.


Ja!!!! en ook de overgebleven kleine
takjes heb ik gebruikt voor een ieniemienie 
boeketje met wit lint aan de kastdeur.



 Dit was een kijkje in mijn vernieuwde woonkamer, 
waar ik heb geprobeerd om de vijftig tinten wit 
met mijn camera te vangen.
Ik wens jullie allemaal een mooie winterse week 
met veel zonneuurtjes toe en....veel ijspret!!!!
Liefs Elly.

59 opmerkingen:

Lilie's Home zei

Mooie foto's.

Groefjes,

Lizet

Geke zei

Leuk om zo'n prachtig mooie witte inrichting te zien van iemand die net zo'n wit liefhebber is als ik ben :).
Groetjes,
Geke

Siret zei

Your "white world" looks so beautyful!
Greetings, Siret

Abacaxi & Hortelã zei

Sprookjesachtig! Dat is het Elly!
Hier geen laagje sneeuw, gelukkig wél blauwe lucht en zon! Genieten dat er weer wat licht is want die donkergrijze dagen was ik al lang beu!
Geniet van dit mooie weekend!
Liefs uit het zonnige zuiden,
Chantal

Alie zei

Supergezellig om even bij je binnen te kijken, je hebt het prachtig hoor. Had ook een tijdje alles wit en ben nu meer van de naturel-kleuren, maar blijf wit prachtig vinden (alleen hier te besmettelijk). Groetjes ALie

Unknown zei

Het ziet er prachtig uit je 50 tinten wit...
Maar eh je het toch niet alles geteld!!!!
Nee hoor. Ik vind je gipskruid zo mooi bij mij vind ik alleen de kleiner versie helaas.
Nou fijne dag nog en genieten is het he van dit weer.
Groetjes,
Nelleke
(http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

Home and Lifestyle zei

Wat heb je toch een sfeervolle kamer Elly! En het wit in de kamer past nu zo mooi bij jullie witte winterse wereld!

Lieve groet, Ingrid

Marian zei

Wauw...prachtig Elly!!!

What's in a day zei

Je 50 cameramomenten zijn wel gelukt hoor Elly, je kamer is zo sfeervol en al die kleine dingen maken het compleet, een bosje hier een toefje daar...en de sneeuw geeft idd een mooi licht....bij ons alleen maaar zon en geen sneeuw, maar wel heerlijk koud!!!!
Geniet in je mooie opgefriste kamer...
Voor jou en je man heel veel sterkte en liefs.

♥Eefie

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Elly, wat een ontzettend mooie woonkamer heb je, heel sfeervol en lekker veel wit. Ik hou ervan. En dat dat mooie laagje sneeuw buiten.....

Fijn weekend,
Patries

cindy 'wonenmeteenhart" zei

om het in 1 woord samen te vatten wat ik van je kamer vind een PLAATJE!!!

WAT ONTZETTEND MOOI EN GEWELDIG DAT UITZICHT OP JE TUIN

LIEVE GR CINDY

Le Patiné zei

In 1 woord prachtig.

groetjes Natasja

Judith zei

Wat heb je het gezellig in je woonkamer Elly!! Je hebt het prachtig op de foto kunnen zetten! Heerlijk he dat het vandaag zoveel lichter was na al die donkere dagen.

Fijn weekend verder!

Groetjes Judith

Judith zei

Wat heb je het gezellig in je woonkamer Elly!! Je hebt het prachtig op de foto kunnen zetten! Heerlijk he dat het vandaag zoveel lichter was na al die donkere dagen.

Fijn weekend verder!

Groetjes Judith

Passione Helena zei

Doe mij ook maar 50 tinten wit haha..Ok in andere betekenis mogen er ook een paar tinten grijs aan toegevoegd worden;-) Prachtig je woonkamer, erg sfeervol! Ik ervaar wit ook als licht en ruimte...en word er op grijze dagen toch vrolijk van.

Bedankt dat we een blik mochten werpen in je mooie huis.

Geniet nog lekker van je weekend.

Liefs Helena

Huize Kip Kakel zei

Het ziet er prachtig uit in jouw warm wit winter huis!
Genieten!
Liefs,
Hannie♥

Tanja zei

Heel mooi Elly, wat een plaatje je kamer, de foto's zijn heel mooi en ze geven heel mooi de sfeer weer.

Bedankt voor het even bij je binnenkijken.

Fijn weekend verder
Liefs
Tanja

Marguerite zei

Wat een prachtige kamer heb je. En zo mooi op de foto gezet. Die kleuren ohhh.... zo mooi.
Heerlijk dat zonnetje en sneeuw erbij.
Groetjes Marguerite

It's me zei

Wat gezellig bij je Elly.....prachtig al dat wit....fijne zondag...enne heb... je mijn mail nou gehad ????....liefs Ria...xxx..

Judith van Zo gezellig brocant zei

Ik heb niet zo'n zin in de koude winter maar als ik die prachtige foto's zie krijg ik er alweer wat meer zin in. Heel sfeervol Elly
Groetjes Judith van Zo gezellig brocant

Miriam de Vries zei

Wat een mooie fris-witte woonkamer! Ziet er gezellig uit, en inderdaad, lekker rustig! Wat knap dat alles zo wit blijft! (alleen mijn witte bank heeft al 50 tinten...:)
Groetjes,
Miriam alias Bezig Bijtje

oh-my-home zei

I'm impressed by Your home and decorations. It' s delicate and cozy :)
marta

Sot en tof zei

Hoi Elly,

Mooi hoor! en ook lekker die sneeuw, wij moeten waarschijnlijk nog even wachten....

groetjes Sot & tof

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Elly,
Wat ben jij een styling artieste! Het liefste vind ik nog dat je met je warme hart, zelfs die kleine takjes gipskruid zo mooi benut hebt! Dàt is Elly ten voeten uit... Onze baas in Canada, waarvoor we vaker consulting werk deden, zei altijd: 'The devil is in the details!'
De goeie man is neergestort met zijn privé vliegtuigje, net na een revisie voor de ogen van zijn dochter... Vandaag op weg naar huis in de auto van Atlanta hadden we het er nog over. Ooit was ik zijn co-pilote en moest met hem de checklist nalopen en alles checken. Wat heb ik me goed geconsentreerd met de koptelefoon op en naar de verkeerstoren luisterend. Ik dacht nog, wàt als die goeie man een hartaanval krijgt; dan moet ík het doen... Pieter zat achter ons, maar het ging toen goed.
Geniet van jullie hele mooie serene kamer. Ja, met dat licht om te fotograferen heb je gelijk. Voor mij moet er licht zijn èn bloemen erbij; net als jij. Daarmee kún je wat. Vandaag waren we weg toen er veel zon was en zelfs 26ºC.
Heel veel lieve groetjes en geniet er samen van; dit zijn van die momenten met een 'gouden randje' om in je hart in te lijsten... Wel verdiend beiden.
Mariette

susie zei

Dag Elly,
Wat MOOOOI allemaal !! Sfeervol !
Prachtige woonkamer ! Je hebt het mooi op foto weten weer te geven.
Je hebt er een volger bij en ga verder door jouw blog wandelen :)

Nog een fijne zondag ..

bleudelavandou zei

Hallo Elly

Ik ben echt verliefd op je interieur, het straalt één en al gezelligheid uit en heel smaakvol ingericht!
Een beetje gipskruid in een kan en je hebt een verbluffend resultaat!!

Groetjes
Marieke

Barbara zei

Wauw, prachtig is je witte interieur. De natuur heeft zich helemaal aangepast aan je favoriete kleur.

Sfeervol plaatjes, echt genieten.

Fijne zondag,
B.

Unknown zei

Wauw wat een mooie foto's maar vooral...wat een gezellige, knusse en lichte woonkamer!
Ik houd ook van wittinten dus helemaal mijn ding.
Groetjes, Milou.

lien zei

Wow, dacht echt dat het een plaatje van Pinterest was!! Mooi!!!

Marjon zei

Ziet er weer super uit Elly, mooi de foto's door het prachtige licht...
Ook het kannetje is prachtig met het gipskruid, ik heb het zelf ook hier staan omdat ik het zo mooi vind.
Ik heb weer genoten.....liefs Marjon

my way of living zei

Wat een mooie witte inrichting heb je.
Geweldig om naar te kijken.

gr. Anita

Maaike zei

Wauw hoe krijgt je het voor elkaar, zo mooi alles op elkaar afgestemd! Je hebt echt een prachtige kamer met mooie spullen. Heerlijk van genieten, al die tinten wit!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Muggensteekjes zei

Hoi Elly,
wat heb je toch een prachtige woonkamer, zo gezellig. Het gipskruid in de mooie witte kan, echt een plaatje! En jullie hebben al een beetje sneeuw, zo mooi... ik hoop dat we hier ook nog zo'n mooi wit laagje krijgen.
Fijne zondag nog, liefs Ingrid.

Huys 50 zei

Prachtig !!!
Alles in Wit,al heb ik het niet(wordt iets te snel vies)haha en ik hou erg van hout en landelijk...maar ik vind het echt schitterend hoor.
Nu de piano nog even in de verf dan is het plaatje compleet.

liefssss
Dicky Marie

Juliëtte zei

Wat heb je het mooi binnen!
En buiten ook natuurlijk.
Ha, Rob Verlinden zegt altijd dat de tuin een verlengstuk van je kamer moet zijn.
Dat gaat bij jou nu zeker op met alle sneeuw!

Liefs, Juliëtte

Mayflower zei

Je heb al die tinten wit met de camera mooi gevangen.
Wat ziet alles er dan prachtig uit met zon en een laagje sneeuw en idd kan je in huis dan weer even wat foto's maken. Prachtig sfeervolle woonkamer heb je en die wolk Gipskruid is prachtig, ook het kleine vaasje aan de kast.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Janneke zei

Wat past je prachtige witte kamer mooie bij de winterse sfeer buiten! Ik vind dat kleine mini boeketje gipskruid aan de deurknop zo mooi gevonden. Geniet er maar van en wij genieten met je mee.
Gr., Janneke

Studio Wien-art zei

Hai Elly,
wat ontzettend leuk dat jij mij nu volgt, dank daarvoor.
Heb ook even op jouw blog rondgekeken...super! Wat een mooie foto's. Ik ga jou ook volgen hoor.
Groetjes, Corine

P.s. heb jij ook mijn andere blog gespot: Wien-artfabrics. blogspot

Unknown zei

Volgens mij is het heel goed gelukt om de vijftig tinten wit met de camera te vangen. En dan met het zonnetje erbij! Prachtig. Jullie zitten er gezellig bij. Ik wens je alvast een fijne week. Groetjes, Nancy

Ans van Ispelen zei

Wat een heerlijk huis heb je toch.
Zo mooi licht.

Groetjes Ans

Homemade Home zei

Wat heb je toch een prachtig huis Elly, en ik vind je kamer heel sfeervol. Heerlijk hé gipskruid, zo dankbaar bloemetje.
Fijne avond lieve groet Nelly

Petra zei

WHAUW, wat heb jij een mooie kamer, alles netjes opgeruimd kan ik alleen aar van dromen. Prachtige meubels, hier geen optie al dat wit met drie mannen in ons huishouden, kan ik dus ook alleen maar van dromen. Grote bedank heb even heerlijk weg gezwijmeld bij zoveel moois.
Geniet van een mooie nieuwe week. Groetjes Petra,

La Blomst-Living zei

Tjee zeg, Elly, wat heb jij een heerlijke kamer! Zo lekker licht en alles mooi gestyled, gaaf hoor. Die kan met schotel vind ik ook erg mooi. Hier word ik vrolijk van!
Lieve groet, Linda

Rozmeen zei

Wat heb je een heerlijke sfeer in je kamer. Rust en gezelligheid. Ik houd ervan!!

Liefs,
Rozmeen

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat een mooie binnenkijker! Heerlijk! Het ziet er zo prachtig uit bij je! Echt genieten! Liefs Lindy

IS Interieur Styling zei

Hoi Elly, wat een mooie foto's. Het is weer een nieuw begin misschien voor je tweede blog boek. Het is echt genieten op jouw Blog. Ik zie ook dat je veel volgers en berichten hebt.
Het is leuk om je vaak tegen te komen. Fijne week, groetjes Ingrid

Mirjam zei

Hallo Elly,
Wat is dit mooi zeg. Wat kan wit dan warm zijn. Moeilijk blijft het in deze tijd van het jaar om binnen goede foto's te maken, maar met dit licht is het een kans bij uitstek om het meteen maar goed te doen. Nou, dat is je gelukt hoor, wat een prachtige foto's. Wat een sfeer! Heerlijk... Als ik dit zie wil ik ook alles wit... Maar ik ben ook heel tevreden met mijn woonkamer hoor...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Krek wak wou zei

Wow wat ziet het er schitterend uit bij je, Elly! Heerlijk knus en warm....prachtige foto's!! Altijd leuk bij iemand binnen te kijken!
x Nicole

Beth at PlantPostings zei

Your scenes are stunning, Elly! How do you keep your house so clean! If I could, I would... ;-)

Janny zei

Ik prerereer jouw 50 tinten wit boven de 50 grijze tinten van het boek! (In tegenstelling tot wat ik overal lees en hoor vond ik daar niks aan).
Je kamer is inderdaad prachtig licht en sereen. Daarvan krijg je nog meer zin in de lente!
Janny

hokje zei

Wat heb je toch een gezellig huis en ook zo prachtig ingericht! Inmiddels ligt er hier een mooi laagje sneeuw; echt genieten van de winter.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Unknown zei

Beautiful and lovely whites! I just love the biblioteque wording across the top of the glass cabinet! Enjoy the snow...Sharon in England. x

quiltsathome zei

Wat een prachtige sfeer heb je weten te maken in je woonkamer ! Ik hou zelf ook van lichte interieurs maar we hebben 3 jaar geleden onze parketvloer laten olien en de kleur is veel donkerder uitgevallen dan ik verwachtte.
Ik probeer er nu aan te wennen, maar als ik jouw foto's zie weet ik weer wat ik mooier vind !!
Enfin, over een paar jaar zal de vloer wel weer toe zijn aan een nieuwe beurt en dan zal ik weer naar lichter proberen te gaan.
Fijne dag, Patricia

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEKKER FRIS GEZELLIGE WOON KAMER ELLY!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Koti preciosa! zei

and the living room is so nice too!

oakleyses zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
oakleyses zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
oakleyses zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Elly,
Wat een dromerige plaatjes heb je in het zonnige achtenlicht kunnen maken!
Jullie (ja, Martin is immers altijd nog dichtbij!) wonen zo mooi en de kamer oogt weer zo fris en licht na de schilderbeurt.
Wat een werk inderdaad om die letters heen manoeuvreren... Maar het is het waard!
Wat dat betreft houden we allebei van licht.
Met name mijn keuken is helemaal in wit. De veranda heeft ook veel wit maar toch met eiken erbij.
Heel lieve groetjes,
Mariette