donderdag 13 oktober 2016

A little apple

Apples, apples, what a treat,
sweet and tart and good to eat.

Apples green and apples red,
hang from branches overhead,

And when they ripen, down they drop,
so we can taste our apple crop. 
 Vinden jullie deze kleine 
malusappeltjes niet mooi ??.
Ze zijn niet te eten, maar....
staan wel heel o zo decoratief en 
passend bij deze jaargetijde.
Ook deze mooie witte heideplanten 
in combinatie met zink, zo simpel,
maar ik vind dit nog steeds hele mooie
combinatie.
Ik wil jullie nog even extra bedanken
voor de leuke reacties op mijn vorige post.



En de nieuwe volgers!...jullie zijn
van harte welkom....


Dit zijn de laatste boeketjes
die ik in mijn eigen tuin heb geplukt
en ...ben nu bezig om mijn tuin 
wat winterklaar te maken.
Ik wens jullie allemaal een fantastisch 
leuke weekend met een bloemetje 
van mij erbij.
Liefs,
Elly. 

49 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie herfstpost Elly! Ik zag vanmiddag deze appeltjes bij de bloemist liggen, ze zijn erg leuk maar ik vroeg mij af hoe lang ze goed blijven.

Lieve boeketjes heb je nog samen kunnen stellen! Succes met het winter klaarmaken van de tuin, daar wacht ik nog wel even mee want sommige planten staan er nog zo mooi bij!

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Atelier Valerie zei

Wat een gezellige sfeer zowel buiten als binnen.
Het bloemstukje met de groene appeltjes is zo mooi en met het contrast van de witte muur, oogt het nog specialer!
Een fijn weekend,
groetjes Valerie ♥

Nelleke's Hobbyhoekje zei

Wat mooi groen allemaal weer.
Ik ben normaal niet zo van de malusappeltjes maar de groene variant zo met dat witte potje staat wel erg leuk.
Gezellig hoekje zo met die klepbank.
Heerlijk om je even terug te trekken!!
Fijn weekend
En eh bedankt voor het digitale bloemetje!!
Groetjes,
Nelleke

Anoniem zei

Wat een mooie sfeerhoekjes. En de appeltjes en de witte heide zo fris daartussen. Dat appelstukje vind ik prachtig!
Wit en zink is ook een mooie combinatie!
Dank je wel voor je bloemetje en ik wens je een mooie avond!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hallo Elly,
Het is allemaal zo ontzettend mooi bij jou. Ik kijk mijn ogen uit. Heerlijke sfeer heb je gecreëerd op deze manier. Echt prachtig mooi.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

heike zei

Hallo Ellie,

Mit den Äpfeln und auch der Erika hast Du toll gemacht. Passt wirklich super mit dem Zink.
Und auch Deine Sträuße sind sehr schön.

Liebe Grüße, Heike

Loraine Living zei

Ik geniet zo van je foto's zoveel sfeer en nu met de herfst decoraties... Mooi!! De heide staat zeker leuk in de zinken pot en de appeltjes zijn zo fris van kleur.
Je bent maar druk met de tuin maar petje af voor je droomtuin, succes met het winterklaar maken!
Liefs Diana

Sabine zei

Wat maak je toch leuke dingen zeg. Je appeltjes vind ik helemaal leuk en ook ik ga morgen ook op zoek naar dat leuke heide. Al staan hier de vlijtige liesjes nog vlijtig te bloeien. Liefs Sabine

Jolanda zei

Wat een fantastische foto's van mooie hoekjes!!! Echt heel erg sfeervol, krijg bijna zin in de herfst:) Lieve groet

Cosy Life by Elly zei

Hey Elly..
Die appeltje zijn echt tè leuk..ik vind dat kleurtje ook zo stoer!
Ik wens jullie ook een heel fijn weekend..
Lieve groetjes, Elly

Unknown zei

Wat een heerlijk muziekje galmt er vanuit je blog...ik denk dat ik nog maar even blijf. Lekker oude posten kijken en genieten van je heerlijke stukjes!!

Anoniem zei

Hallo Ellie,

Wundervolle Dekoration hast du gezaubert.
Der Apfeltopf sieht sehr schön aus.

liebe grüße von Danny

Marijke zei

Wat maak je toch altijd prachtige compositie's iets wat ik totaal niet kan Elly, helaas. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen het onkruid nog een keer weghaal uit de tuin en verder niets doe aan mijn tuintje.
Een heerlijk weekend gewenst

Jo-ann zei

Sehr schöne Apfeldeko...ganz toll. Ich habe heute auch wieder eine Menge Äpfel aus dem Garten mitgenommen.
Ein schönes Wochenende,
Jo-ann

my way of living zei

De malusappeltjes zijn echt mooi.
Staat leuk dat groen bij al dat wit.
De hei in de emmers is ook mooi.

gr. Anita

Petra zei

Hallo Elly, eerrruuuugggg leuk je pot je met die malusappeltjes. En jij zest dat ze Nietzsche te eten zijn maar niets blijkt minder waar een aantal jaren geleden heft er een recept in de Landleven gestaan. Ze laten ze ik dacht in de rum of brandevwijn een paar maanden staan en dan doen ze er een laag gesmolten chocolade om laten het stollen en dan nog een laag chocolade en dan heb je zelfgemaakte bonbon lijkt me leuk om een keep te maken. Heb het alleen nog nooit gedaan toch even proberen.

Groetjes Petra.

Anoniem zei

Liebe Elly,
Deine Deko und Dein wunderschönes Zuhause gefallen mir wahnsinnig gut!!! Die Bank mit der Laterne, Wahnsinn!!! Aber auch die Äpfel hast Du so toll dekoriert!!! WUNDERSCHÖN!!!

Lieve groet, Birgit

lien zei

Wat een mooie hoekjes heb jij in huis! En ja, de appeltjes staan er perfect bij! Lief ook die laatste bosjes aan de boom, ik heb ook zo;n vaasje, leuk idee!
Fijn weekend met hopelijk nog een beetje zon! Liefs Carolien

flowersandhome zei

Hier voorlopig geen groene appels meer te bespeuren, ik gebruikte ze vandaag allemaal in een lekkere appeltaart die intussen helemaal op is. Morgen boodschappen doen, appelen, genoteerd ;-) Vind die groene appeltjes ook heel decoratief!
Groetjes,
Marian

Unknown zei

Alweer zo'n prachtige post van jou! Erg leuk die appeltjes maar wat een mooie foto's verderop ook! wauw, is dat bij jou thuis? geweldig wat een sfeertje zeg! Ik wens je een fijn weekend!Groeten, Jacqueline

It's me zei

Leuk die appeltjes...oja de herfst is zo mooi met al zijn kleuren en vruchten..maar toch heb ik liever de zomer hoor......fijn weekend...liefs Ria...xxx

Conny's-blog zei

Leuke sfeer foto's, heerlijk weer gezellig maken in huis en sávonds weer een kaarsje aan........gr.Conny

Ans van Ispelen zei

Weer heel erg mooi,Elly.
En wat een leuke appeltjes.
En wat grappig,de boeketjes hangend aan de boomstam in de vaasjes.

Ik wens ook jou een heel fijn weekend
Groetjes Ans

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Elly,

Wat zijn dat schattige appeltjes ja! Hebben die zulke lange steeltjes ook? Ziet zo mooi uit en je hebt gelijk met die witte heide; dat staat heel mooi bij het zink. Je weet het wel knus en gezellig te maken. En dan de tuin winterklaar en lekker binnen genieten...
Liefs,
Mariette

Christine zei

is het mogelijk bij je binnen te trecken te woonen ? :))). Het is zo leuk bij je . Deze herfstdecoratie perfect .
one apple a day keeps the doctor away !!!
Beste Groeten ,
Christine

DIAN zei

Gorgeous pics, they really bring a smile. thanks.

MARIANNE zei

Wat een super gezellige, mooie sfeerhoeken heb je gemaakt zeg!
Het lijkt zo te zien, wel een hele grote hal...of is het in je huiskamer?...maakt natuurlijk helemaal niet uit...maar ben gewoon een 'heel klein beetje' nieuwsgierig...ha,ha!
In ieder geval heb je er, een hele gave mand, en bankje staan...en die pot met appeltjes...zo leuk!!!
En witte Hei...ja die wil ik hier ook nu graag hebben...is een mooie welkomst groet aan de 'Herfst' vandaag!

Een goed weekend!
Groetjes, Marianne.

Abacaxi & Hortelã zei

Lieve Elly,

Het is vandaag prachtig tuinweer, dus ik ga ook aan de slag (er moeten nog zo'n 20 planten de grond in). Winterklaar maken is er hier nog niet bij, het staat nog zo vol, ik kan er amper bij... moet dus nog even wachten!
Die appeltjes zijn écht heel erg leuk, hoe lang hou je ze mooi?
Ik wens je een fijn weekend!

Liefs uit het zuiden,
Chantal

Homemade Home zei

Prachtige sfeerhoekjes Elly.
Ene dat potje met die frisse groene appeltjes vind ik heel leuk.
Die witte heide planten ben ik ook gek op.
Hier hebben we ook een aantal van die bomen, maar er zit dit jaar bijna geen appeltje in, vind ik zo jammer want je kan er zo veel leuke dingen mee doen.
Nou Elly, ik wens je een heel gezellig weekend. Liefs Nelly

Janny zei

Inderdaad, lief die Malusappeltjes. Bij mij staan op het zijterras ook twee bakken met valappeltjes. Zo leuk, al die vogeltjes erbij!
Janny

What's in a day zei

Apple round, apple red, apple juicy apple sweet, apple, apple i love you, apple sweet i love to eat!!!
Dit liedje leerde ik de kleuters vorige week, wat zijn appeltjes toch heerlijk om mee te decoreren, bij jou is het gelijk feest, de heide zo mooi in de zinken emmers, hier staat ook een grote zinken bak vol met heide, herfstbodes bij uitstek!!!
Ik vind je post weer prachtig en heb genoten!!!!


Lieve groetjes!!!

Liefde voor kransen ♡ zei

Erg leuk die appeltjes! En wat een supergezellige plaatjes, echt genieten! Fijn weekend! Liefs Lindy

hokje zei

Leuk de vaasjes met bloemen! Het was vandaag nog lekker weer om in de tuin te rommelen... Je creatie met de appeltjes ziet er gezellig uit, net als de emmers met heide. Volgende week wil ik ook nog even wat bakken vullen, staat toch wel gezellig.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Shane Pollard zei

Oh Elly
This is such an inspiring post.
I love everything you put up.
The little green apples are so decorative - it's quite unusual for 'Nature' to give us something so beautiful that we CANNOT eat!!

The little posies in bottles tied to the trees are DIVINE!

Wishing you a wonderful week Elly
hugs and love
Shane

Mayflower zei

Wat prachtig die groene Malusappeltjes in het potje Elly.
Je heb de Hersft mooi in huis gehaald.
Het is een prachtig hoekje geworden.
Ook je laatste boeketje is nog om van te genieten.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Pien zei

Wat zijn die appeltjes schattig! Zo mooi fris en mooi van kleur.
En wat een leuk kastje!
Een mooie post.

Groetjes,
Pien

Anoniem zei

Dat ziet er erg leuk uit Elly!

Heerlijk die herfst,er zijn nu zo veeeeeel leuke spullen om mee te decoreren! Je zou eleke dag wat nieuws kunnen maken,zoveel ligt er overal!
Geweldig toch! Lekker genieten is dat.

Fijne dag, liefs Thea ♥

Thuis bij Tjits zei

ha Elly, wat heb je weer een mooie genietpost gemaakt! de liefde voor je huis en tuin is zo voelbaar!
wij hebben gele malusappeltjes in de tuin, maar de groene van jou zijn zo lekker fris!
heerlijke tijd hè de herfst, er valt weer zoveel te genieten. Succes met je tuin, wij zijn wegens tijdgebrek nog niet begonnen, binnenkort toch maar een begin maken!

fijne dag!
lieve herfstgroet, Tjits

Me And My Dog @ Home zei

Hoi, wat een heerlijke herfstsfeer! De heide in de emmers is prachtig, zo mooi groeit de heide hier toch niet :-)
De appeltjes en pompoentjes maken het plaatje helemaal af...

Veel plezier met het winterklaar maken van je tuin.. de laatste heerlijke dagen buiten werken...

Lieve groetjes Wendy

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Elly..♥
Nog bedankt♥ voor je berichtje op mijn vorige post ik loop een beetje achter sorry ..;(
Je hebt er ook een mooie Post van gemaakt hoor Prachtige DECORATIE♥..WOW..♥
Wat een appel/appeltjes al niet kan doen hé...♥
Liefs en Fijn Herfstweekend Gaby..♥

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijke geniet post ....prachtig die appeltjes .....heerlijk sfeertje fijne weekend lieve groet rosita

oakleyses zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
oakleyses zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ans van Ispelen zei

Wow ! wat een heerlijk sfeer bij je.

Groetjes Ans

Marjon zei


Hallo Elly, dat is lang geleden, ook ik ben weer stiekem af en toe in blogland. Je hebt een prachtige herfstpost gemaakt en het ziet er weer sfeervol uit allemaal. Leuk de groene appeltjes en de flessen aan de boom zijn echt geweldig....geniet ervan en een lieve groet van Marjon

ineke zei

Goedemorgen Elly,
Prachtige foto's en leuk gemaakt zo met de appeltjes
Fijn weekend
Groet Ineke

Unknown zei

May we display your header on our new site directory? As it is now, the site title (linked back to your home page) is listed, and we think displaying the header will attract more attention. In any event, we hope you will come by and see what is going on at SiteHoundSniffs.com.

Unknown zei

Mooie foto's, fijne sfeer!
De appeltjes zijn mooi om mee te stylen.
Groetjes Gea

mireille michils zei

gezellig bij jou thuis!