zondag 21 augustus 2016

Summer........loading ....



Pasteltinten, zoete kleuren, weelderige bloemen.
Ik geniet van de lupinen, rozen, campanula's en
floxen met hun weelderige uitstraling.



Het liefst zit ik helemaal onder 
een afdak bedolven
 met klimrozen en 
geurende kamperfoelie.



De rust van planten die geruisloos groeien en...
dat de vogels er gewoon gezellig bij gaan zitten.



Vrienden schuiven aan en 
onder een genot van een
 glas wijn genieten 
van het buitenleven.



Maar....de zomer wil nog niet écht vlotten.
Ik heb wat sfeerfoto's tussen de regenbuien
door genomen.



Ik vind dit vooral jammer voor al diegenen
die nu vakantie hebben in eigen land.



Het zonnetje heb ik er voor de foto 
maar even bij getekend.
Staat wel zo vrolijk.



Tot slot als troost:
July showers, brings in August flowers. 

Lieve groet en een fijne week.
Ik ben een weekje op vakantie.

Elly.

37 opmerkingen:

flowersandhome zei

Wat een pracht van een post is dit! Helemaal een zomers gevoel ondanks het allesbehalve zomerse weer. Wat een bloemenpracht toch in je tuin, dat alleen al is toch echt genieten.
Groetjes,
Marian

Elisabeth zei

Een gezellig blog met heel mooie foto's.En we blijven positief toch? Die zon komt echt wel!!
Lieve groetjes Elisabeth

Pierelantijntjes zei

Prachtige sfeerplaatjes Elly!
Tja, tis echt sneu als je nu bv. aan het kamperen bent. Kijk je een heel jaar naar je vakantie uit, heb je dit weer.....
Onze vakantie is ook begonnen, maar wij blijven thuis, en dan kan je toch meer beginnen als dat je in een tentje of zo zit.
Fijne avond verder
liefs Ester

Janneke zei

Wat een heerlijke sfeer op jou blog, prachtige tuinfoto's en muziek.
Fijne week,
Janneke

Marijke zei

Als ik niet beter zou weten zou het zo een post kunnen zijn vanuit de provence. Wat een heerlijke zonnige beelden vanuit je prachtige tuin Elly.
Ik heb in ieder geval genoten van je blog.
Fijne avond

Tanja zei

Ik heb wel een gevoel van buiten zitten bij je foto's gekregen, heerlijk alsof inderdaad even het zonnetje scheen.

Ach en het weer.....tja dat hebben we niet in de hand, maar daarom is het niet minder genieten hoor, we moeten er maar van maken wat er van te maken is.

Ik duim met je mee voor mooi weer, zodat we de hele dag en avond buiten kunnen zitten.

Liefs
Tanja

Juliëtte zei

Wat een heerlijke zomerse post!
Prachtig je foto's!
Ja,die zomer moet nu toch wel echt een keer komen!
Hier in Noorwegen is het niet anders!

Liefs, Juliëtte

lien zei

Aan jouw foto's is helemaal niet te zien wat voor druilerige zomer we hebben! Hier hangen alle bloemen er slapjes bij, maar bij jou niet! En met dat getekende zonnetje moet het helemaal goed gaan komen... toch?

Groetjes Carolien

Rozen van Papier zei

De bloemetjes doen het toch erg goed ondanks de regen, een heel gezellige tuin heb je.

Groeten Janny

Peet zei

Wat een prachtige tuin heb je!!! Heerlijk al die bloemen en dat groen. En wat een leuk ideetje, al die hangende flesjes.
Lieve groetjes, Peet.

It's me zei

Ja jammer he....het is gewoon koud al...heb wel even in het zonnetje gezeten hoor vanmiddag....maar ik hoop echt dat het snel komt de zomer...liefs Ria.....waar heb je die wijn vandaan ??? leuk dat etiket...xxx...

Marguerite zei

Wat een prachtig verhaal en prachtige foto's. Dit weekend viel het weer hier in het noorden wel mee. Wat leuk die flesje in de boom. De boompjes bij ons in de tuin zijn veelste iel en zou het niet staan maar het idee is super!!
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wat een heerlijke tuin en wat een bloemenpracht. Wat heerlijk is het om hier te vertoeven.
En wat een prachtig boeket in de emmer.
Vanavond hoorde ik dat het vanaf volgende week zondag het weer verandert ten goede. Houd moed!
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

greet's foto's zei

heerlijke tuinfoto's,,ja en maar wachten op het zonnetje,je zou nu maar vakantie hebben,bah, niets aan.

groetjes greet

Ans van Ispelen zei

Schitterend gedaan.
Het lijkt Zuid Frankrijk wel.
En dat zonnetje vind ik wel zo leuk.

Groetjes Ans

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Best Elly,

Dit was een mooi en zonnig stukje proza van jou hand. Erg mooi gedaan en ja, het zonnetje er bij tekenen is jammer. Konden we maar wat van onze overvloed delen met jullie. Ik was op het balkon vanmiddag maar werd bijna onwel van de hítte... Niet leuk meer. Dus weer snel naar binnen en wat gaan bloggen. We hadden visite gisteravond en na een uitgebreid ontbijt met pop-over pancakes uit de oven met vers fruit gingen ze weer. Een fijn gevoel!
Zou ik voor jullie beiden ook met liefde maken hoor...
Liefs,
Mariette

Red Rose Alley zei

Elly,
Wherever did you find the "LOVE" bottle of wine? I love it! It would go perfectly for Nel's wedding shower that I am giving her. Your roses are blossoming nicely. My pink roses were doing good, but lately they have been drooping a bit - it has been so hot here. Have a good week ahead.
~Sheri at Red Rose Alley

MARIANNE zei

Ja het is jammer, vooral voor de vakantiegangers, en zeker met kleine kinderen in Nederland...maar we moeten het er (hopelijk nog maar eventjes) mee doen!
Maar door jouw prachtige zonnige foto's en mooie muziek op de achtergrond (wou dat het mij eindelijk ook eens lukte om op m'n blog te krijgen)...komt de Zomer toch nog bij ons allen naar binnen schijnen!!! Heerlijk!

Een fijne dag, en groetjes van Marianne.

Jo zei

nice :)

Vita Huset zei

Bedankt elly, voor de heerlijke zomersfeer. Kunnen we wel gebruiken.
groetjes Elly

Claudia Leertouwer zei

Ik word gewoon een beetje verdrietig van het weer, jouw post fleurt me dan wel weer op!

Merlie zei

Oh wat een super mooie foto's, bedankt dat je de zon laat schijnen!

groetjes Anke

Atelier Valerie zei

Ik heb er niet veel aan toe te voegen ...
Mooie post met prachtige plaatjes ...
Hopelijk krijgen nog een beetje zon om te genieten ...
Nog een fijne week,
groetjes Valerie ♥

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijke post zeg droom helemaal weg hier hahaha en die flessen zo hangend wat een leuk idee ....de zomer komt eraan hoor hahahah fijne week lieve groet rosita

Especial and More zei

Tussen de buien door is het wel genieten. Je sfeerfoto's zijn prachtig.

Created by Essie zei

Aan de foto's zou je niet zeggen dat het geen zomer is . Het is fleurig en kleurig en het is zo'n heerlijk sfeertje dat je het bijna niet merkt dat het niet zo zonnig is.
Prachtig genieten zo maar toch maar liever met wat warmte en wat zon

Groetjes
Esther

Thuis bij Tjits zei

in gedachten heb ik even gezellig bij je onder het afdak met klimrozen en kamperfoelie gezeten.. heerlijk die geur en sfeer!!
en de zon en de zomer gaan komen en dan kan het grote genieten beginnen, heerlijk!!

fijne avond,
lieve groetjes, Tjits

Homemade Home zei

Ooo Elly ben je nu al naar Frankrijk, je zou toch pas in september gaan??? hi Hi. Ik mis de zon niet in je tuin met al die mooie planten. Maar ik heb de zon besteld voor jou en alle vakantie gangers en hij komt eraan geloof me!!
Fijne avond lieve groet Nelly

Stilbruch zei

Liebe Elle,
deine Bilder sind wunderschön ❤ ❤ ❤

Viele liebe Grüße
Simone

ByMir zei

Ben helemaal opgefleurd dankzij jouw fleurige en zonnige post! Dank je wel, dat kan ik wel gebruiken na zo'n verregende dag.
Fijne avond!
Liefs,
Mirjam

Maia zei

Oooo wat een mooie tuinplaatjes!
Het lijkt wel alsof het gewoon volop zomer is bij je!
Mooi die hortensia's , die doen het wel super met dit regen weertje!
Lijkt me ook heerlijk hoor onder een afdakje van roosjes met de geur van kamperfoelie.
Toch een beetje zomer in mijn bolletje nu dankzij jou!
Dank je.
Fijne week
Lieve groet Maia

Lovely Rivièra zei

Wat een mooie post! En ik vind je 'vin' wijnglas echt prachtig!

Liefs,
maïsha

Bij Guusje Thuis zei

Van het weer word ik allesbehalve vrolijk, maar jouw foto's maken veel goed hoor!

Rozmeen zei

Een lekkere zomerse gevoel geeft deze post..genieten..

Liefs,
Rozmeen

hokje zei

Toch heb je tussen de buien door mooie foto's gemaakt van je sfeervolle tuin; geniet ervan!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

THE BLACK BARN zei

SUPER GEZELLIGE TUIN HEB JIJ EN IK HEB GENOTEN VAN JE TUIN.
DE MIJNE IS WEL ERG VERREGEND.

FIJNE DAG,

MIRANDA

heike zei

Liebe Elly,
Deine Bilder sind wunderschön. Da bekommt man wirklich Sommergefühle.

Liebe Grüße, Heike