dinsdag 30 oktober 2018

Entrez Vous


Graag laat ik jullie even meegenieten 
van de prachtige give away 
welke ik heb gewonnen bij  
Seasons of my home van Karin.


Dit reebokgewei uit begin vorige eeuw, 
dus al een oudje,  
heeft een mooi plekje gekregen 
bij de trapopgang in de hal, 
en…verder zat er nog een zelfontworpen 
kerstkaart én ....heerlijke geurzakjes bij.
Lieve Karin, nog super,super bedankt. 
Ik ben er heel blij mee.


De rest van de hal heb ik ook 
maar gelijk in de Kerstsfeer gebracht. 
Onder de trap hangt een hanger 
met verschillende kerstdecoraties 
en een enkele takje groen.





We hebben de trap de afgelopen week wit geverfd. 
Wat een klus was dat én…….
je komt er dan achter hoe vaak je 
de trap op en neer vliegt. 
Écht behelpen dus en dan te bedenken 
dat alle kerstversiering boven lag, hi, hi, hi..
De armleuning aan de muur moet 
nog geverfd worden in een 
bijpassende donkergrijze kleur.


Maar dat is een klusje voor het volgend jaar……
nu eerst genieten van deze 
sfeervolle tijd en de voorbereidingen 
voor de kerst…
Ik wens jullie allemaal een sfeervolle en 
gezellige week  toe..
lieve groet.
Elly.

53 opmerkingen:

Marian zei

Ooh wat ben jij een bofkont!! Ik ben al lang op zoek naar soiets, maar ze durven daar vreselijk absurde prijzen voor te vragen, € 300,-- heb ik zelfs al gezien, toch niet normaal...

Je trap is erg mooi geworden, hier is de bruine trap ook al een paar jaar uit huis verbannen :)
1 tip is om de treden 'om en om' te verven, dan kan je toch gewoon naar boven, de treden die je dan niet geverfd hebt, daar leg je een kartonnetje op,die moet je dan 'hebben' wel breed stappen, maar je kan wel naar boven.
Maar goed, misschien heb je het wel zo gedaan..

je kerstsfeertje komt goed uit zo met dat wit!!

Petra zei

Erg mooi, en wat een bofbips ben jij met dat prachtige gewei staat daar erg mooi. En onder je trap dat bankje erg gezellig hoor. En je witte trap mag dan een grote klus zijn geweest maar het resultaat is er dan ook echt naar SUPER hoor. Het ziet er sfeervol uit, genieten vooral na z'n zware klus.

Groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

Wat staat dat mooi bij de trap Elly...je boft maar met deze mooie prijs van Karin. Het overige deel van de hal ziet er ook al zo mooi uit!! Een trap schilderen lijkt me ook een hele klus, daarom begin ik er maar niet aan. We hadden in het vorige huis een geschilderde trap, maar we zagen er alles op. Hoop dat dat bij jou minder het geval is.

Ik wens je nog een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Kelli zei

Very relaxing photos. Have a very festive December! Kelli

Thuis Thuis zei

Oh Elly, ik wil ook zo'n trap. Die kun je zo mooi decoreren met guirlandes, zie je wel een op t.v.
Zelf hebben wij een (oer) lelijke trap, maar het komt er niet van om het op te knappen ;-(.
Ik ben wel een eeuwigheid bezig geweest met de leuning, dat dan weer wel.
Maar eer ik het goed vond (lees perfect)daar ging wel heel wat tijd in zitten.
Nog een leuke dag groetjes Annette

Muisje zei

Prachtig allemaal!

Groeten Herma

't Glimmenhofje zei

Wat een mooie ruime hal heb jij en wat gezellig ingericht! Leuk ook met dat rekje met die lieve spulletjes onder aan je trap gehangen, heel schattig.
Wij hebben ook een open trap (een stalen trap, soort brandtrap), maar ik ben er niet altijd blij mee met drie bijna volwassen kids in huis... Het is altijd rommelig onder de trap...door schooltassen, sporttassen of het vuil wat graag onder de trap eindigt...slik... Dus voor mij geen mooi kastje of bankje onder de trap.
Maar het staat wel heel gaaf en ik wens je heel veel plezier met je mooie gang en ook fijne feestdagen. Hartelijke groetjes, Joyce

Peet zei

Je trap is mooi geworden zeg! Onze trap moet ook nog.... de vloerbedekking is er af, maar nu de lijmresten en nietjes nog. Wat een klus.
Het hoekje onder de trap ziet er sfeervol uit, mooi.
Groetjes, Peet

Dilly zei

Wat een prachtige hal heb je Elly. Oh en die trap, wat is wit toch sfeervol! Alvast een hele fijne kerst toegwenst.

Tanja zei

Wat ziet het er mooi en sfeervol uit bij je Elly, die klus van de trapverven ja ik weet wat voor klus dat is en ik heb ook nog drie katten ;-) dus behalve een witte trap had ik ook witte pootafdrukken op mijn parket ;-(

Lieve groet
Tanja

Het Liefste Thuis zei

Wat een mooie en sfeervolle hal. Echt een warm welkom als je bij jou binnenkomt! En gefeliciteerd met je gewonnen give-away: boffen hoor! Lieve groet, Hanneke

Beau Blanc zei

Nou Elly ik moest helemaal blozen van jou reactie, hihi, dankjewel!
Jouw hal is mooi geworden zeg! Je hebt echt eer van je werk. En een hertekopje gewonnen, dan bof je! Hier moet de trapleuning ook nog steeds gedaan worden, al 2 jaar ofzo!
Groetjes Joanike

Created by Essie zei

Het ziet er prachtig uit hoor jouw hal. Maar wat een werk die trap. Hopelijk heb je dan nu tijd om een beetje bij te komen

Groetjes
Esther

Krek wak wou zei

Proficiat met je gewonnen give-away! Ik ben dol op geweitjes...onze keuken hangt er vol mee.
Wat een prachtige hal hebben jullie....lekker ruim zeg!
Groetjes van Nicole

Thuis bij Tjits zei

wat kom je gezellig binnen bij jou Elly en zo mooi allemaal!
gefeliciteerd met je superprijs en wat hangt ie mooi bij je in de hal.
wat een klus om de trap te schilderen, dat is hier in het voorjaar ook gebeurd.. wat waren we blij dat het klaar was.. maar nu kun je er lekker van genieten!

ik wens je een fijne avond,
lieve groetjes van Tjits

Unknown zei

wat hangt je geweitje daar mooi!!! Helemaal goed, niks meer aan doen ;)! En al die toefjes kerst.....we zijn er dol op he!

Liefs,
Lynda

What's in a day zei

Wat een mooie entree heb je nu Elly, je trap is zo mooi en n u heerlijk aan de gang met kerstversieringen.
Zo mooi en subtiel, helemaal jouw ding.
Het ziet er zo gezellig uit, een heerlijke binnenkomer bij jou.

Lieve groetjes van mij,
♥Eefie

Bonjade zei

Wat heb je een eer van je werk....echt prachtig!
Met recht een kleine idylle.....
En wat een leuke prijs, daar zul je vast van genieten......
Gezellig zo bij je...
Fijne avond
Liefs

It's me zei

Elly wat mooi bij jouw !!...waar heb je die mooie hanger vandaan ???.....zo gaaf !!......liefs van mij...xxx

lia zei

Heel stijlvol die trap.
Mooi hoor...

Lieve groet Lia

Anoniem zei

De trap is mooi geworden, zo alles in stijl.
En je versiering past er helemaal in.

Fijne avond,
Gerry

Inge @ SimplyFabulousChic zei

Hallo Elly, wat mooi ingericht zeg die trap en de hal! Helemaal mijn smaak! :-) De eerste keer dat ik hier kom... En wat een leuke prijs je hebt gewonnen!
Ik geef trouwens ook leuke prijzen weg, misschien heb je wel zin om mee te doen?
Heel veel liefs van een nieuwe Belgische fan! ;-)
Inge x

Marjon zei

Hallo Elly, allereerst van harte gefeliciteerd met je mooie cadeau. De trap is echt fantastisch geworden en ja ik weet ook wat het voor een werk is, wij hebben er ook zo een. Je hebt zo leuk alles gedecoreerd, het bankje onder de trap zo mooi en de linterhanger met de kerstdecoratie echt super mooi..ziet er allemaal echt gezellig uit...groetjes Marjon

Inge @ SimplyFabulousChic zei

Dag Elly! Leuk dat je zo snel een lieve reactie achterliet! Ik heb mezelf hier al aangemeld via Google Friends en ik ga je blog ook in mijn pagina "Favourites" zetten, daar staan al mijn favoriete blogs & andere links... :-) Leuk om zo'n mooie gezellige blog te lezen, hier ga ik zeker inspiratie op doen voor in ons huisje. :-)
Liefs, Inge x

hokje zei

Gefeliciteerd met je prachtige kado! En wat een mooie gang, ook zo mooi licht. Een hele klus om een trap te verven, maar het ziet er wel supermooi uit.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

lien zei

Wat een prachtige hal en wat staat dat gewei er mooi bij! Helemaal kerst! Lijkt wel een plaatje uit de Ariadne :-)
Liefs Carolien

Bij Guusje Thuis zei

Je hal mooi, je trap mooi dus dat jij die geweldige give away gewonnen hebt, past precies in het plaatje, leuk! Groetjes, Colin

KATEandthegirls zei

Beautiful Pics Elly - as always!
Merry XMAS
Katrin ♥

Ans van Ispelen zei

Erg mooie hal heb je.
Dat wit geeft echt heel veel rust.
En Proficiat met je Give Away.

Groetjes Ans

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Elly,

Móóie trap geworden zo. Was leuk om voor en na foto's te zien nog. Ja, voordat je zo'n klus begint en jezelf dus afsluit van dat gedeelte van het huis, besef je nauwelijks hóeveel keren je inderdaad de treden raakt...
Geniet nu maar voor de rest van het jaar en dan vólgend jaar, na deze gezellige Kerst sfeer de leuning maar afmaken.
Mooi geworden alles en prácht prijs heb je gewonnen. Bofkont!
Liefs,

Mariette

Mirjam zei

Hallo Elly,
Wat staat dat rendiertje prachtig mooi bij je aan de muur. Het is gewoon voor jou bestemd geweest. En wat een werk hebben jullie verricht, met het schilderen van de trap. Dat is echt een monsterklus. Maar het is nu zo MOOI geworden, echt prachtig. En je kerstdecoraties komen zo mooi uit nu.... Wat staat dat allemaal gezellig bij je...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Loraine Living zei

Dat is nog eens een entree... het gewei hangt daar echt op zijn plaats...groetjes Diana

Anoniem zei

Wat een prachtig geweitje! Bij de trap heeft 'ie z'n plekje helemaal gevonden. Wat is het allemaal mooi licht en het bankje met hanger erboven vind ik ook heel erg mooi!

Groetjes,
Esther

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een heerlijke entree heb jij. Zo gezellig en ik vind je kandelaars helemaal geweldig.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Gerlanda Tuinenga zei

In een woord: PRACHTIG! En wat hangen daar allemaal gezellige dingetjes onder de trap, kenden wij die al? Liefs, Gerlanda

little sweet things zei

Wouw, prachtige trap Elly.
Hier moet hij ook weer opnieuw geschilderd worden, er zitten nu nog van die lelijke halve maantjes op.
Waar heb je dat leuke ding met die haakjes vandaan? heb hem nog nooit eerder gezien!
Fijn weekend en groetjes, Sas

Maia zei

Ooo wat een prachtig kerstsfeertje heb je gemaakt in je hal en wat is het super netjes!
Mooi geverfd zeg!
Dat rekje met kerstspulletjes ook allemaal zo mooi!
Kan me voorstellen hoe moeilijk het is als je een trap schildert...zou ik nu niet aan moeten denken haha.
Geniet in je sfeervolle huisje van de gezellige week voor kerst!
Lieve groet Maia

Janny zei

Wat een mooie en lichte hal, zeg. Dat is leuk binnenkomen. En helemaal nu: met al die sfeervolle versiering.
Geniet er maar lekker van, het duurt niet zo lang:-)
Liefs,
Janny

Abacaxi & Hortelã zei

Lieve Elly,

Je hal is werkelijk helemaal AF! mooie trap, mooie deco, pracht gewei... héérlijk sereen...
En weet je wat? Manlief raakte geïnspireerd toen ik jouw trap liet zien... het gevolg: volgende week wordt onze (wentel)trap ook geverfd ;)

Ik wens je een fijn weekend!
Liefs uit het zuiden,
Chantal

Rozen van Papier zei

Merci d'entrer chez vous Elly! Leuk om even een kijkje bij jou te nemen, mooie sfeervol huis.

Groeten Janny

bellis perennis zei

Elly dat ziet er gezellig uit die trap En wat een schattige geweitje Vind de trap met dat wit super zeg en ik ken het schilderen is een kriem Ik deed om en om de trap zodat ik toch naar boven kon Maar volgend jaar mag voor mij dat klusje ook nog had eigenlijk al gemoeten maar door omstandigehden maar uitgesteld Wens jouw fijne feestdagen toe Groetjes jacky

Marijke zei

Wat een prachtige ontvangst zo met die mooie witte trap. Helemaal mooi. En als hij wit is weet je pas hoeveel je stiekemweg meebrengt onder je sokken e.d. Moet regelmatig met stoffer en blik mijn witte trap wit houden haha.
gr marijke

André en Inka. zei

Wauw,wat is jullie trap mooi geworden en heerlijk gedecoreerd met kerstdecoratie`s in jullie ontvangstruimte en,je foto in je banner is ook zo geweldig,...fijne kerstdagen en een fijne middag gewenst,x.

THE BLACK BARN zei

MOOI IS HET GEWORDEN BIJ JULLIE!
LEKKERE FRISSE EN GEZELLIGE HAL HEBBEN JULLIE ERVAN GEMAAKT!!

FIJNE DAGEN,

MIRANDA

@nne zei

merci ... et bonne soirée, @nne

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hoi Elly!!
Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog, gezellig!
Ik zie dat jij je trap ook van een lik verf voorzien hebt...mooi joh!
Wij hebben nog wel antraciet grijs over voor de leuningen ;-))
Heel gezellig in de kerstsfeer, daar heb ik helemaal nog geen foto's van, al heb ik ook weinig kerstversiering.
Lieve groet, Hilde

Haikey love of living zei

het ziet er prachtig uit!

Fijne avond!

Haikey

Gerreke zei

Lieve Elly,
Bedankt voor je lieve bericht op mijn blog. Ik heb het zo druk gehad dat ik aardig wat blogjes gemist heb. Maar bijna vakantie en dan kan ik volop bloggen.

Wat heb je een prachtige gang zeg. Ik durf niet aan wit te beginnen met jongens in de groei ... Maar ik blijf het geweldig mooi en rustgevend vinden.

Ook jou wens ik hele fijne kerstdagen toe een vooral een een goed en gezond 2012 met de mensen die je lief zijn!

Lieve groet,
Gerreke

Karin zei

Met het rood op mijn koontjes zie ik nu pas deze post van je, maar Elly wat hangt íe daar mooi! Zo zie je maar hij was voor jou bestemd! Fijne feestdagen.

Homemade Home zei

Hallo Elly, dat is leuk thuis komen, leuke
cadeautjes.Ik wens je een warm en gezellige
kerst en een fijn en gezond 2012 .
Lieve groet Nelly

Anoniem zei

Wat een warme binnenkomer.... Prachtig!

Ik ga je volgen!
Alvast alle goeds voor 2012!
Lieve groet, sandra

Anoniem zei

Ahaa, its pleasant discussion regarding this piece of writing at this place at this blog, I have read all that, so at this time me also commenting here.

Anoniem zei

Finally, alcohol is known to impair wound healing
and increase the risk of infection, according to a March 2010 article published in Journal of Dental Research.” However, there
is not enough evidence to link alcohol consumption after surgery to
an increased risk of dry socket.