dinsdag 30 oktober 2018

Mijn Herfstgevoel

J

Ze liggen verspreid

in het najaar bos.

De blaadjes, met duizenden

zacht op het mos.

 


Nu rusten ze stil

na een heerlijke vlucht

gedreven door de wind

en door de storm hoog en ver

zich koesteren in het noorderlicht.

 


Ze dansen en twinkelen

maar op en weer neer

of vlijen zich rustig en stil

keer op keer 

-  o  -  o  -

Drie “Special Lady’s” , ChantalLinda en Diana,

hebben een té gekke super give away georganiseerd.

Fantastisch dames, wat een organisatie!!!! en…dan niet te vergeten al die sponsoren!!!!

Chapeau voor al het vele werk, ook de spanning vooraf  was werkelijk super. Hier alleen al heb ik mateloos van genoten. Nu ga ik elke dag duimdraaien, je weet maar nooit!!!


Mijn persoonlijke herfstgevoel:

Mijn barbecue kan weer worden opgeborgen in de doos

en het fonduestel en de kaarsen komen weer uit de doos tevoorschijn.

Heerlijk: Kaasfonduen met “candlelight”.

Een boswandeling met daarna een heerlijke stamppot boerenkool met een échte Gelderse worst en een volle bourgondische wijn.

Het stof afvegen van mijn lijstje “things to do” binnenshuis.

En….opgekruld op de bank met warme sokken aan, een mok warme chocolademelk én… een grote doos tissues. Niet omdat ik snipverkouden ben maar….omdat het boek een echte tranentrekker is.

Kortom: Laat de herfst wat mij betreft maar komen.

 


Lieve en…warme groetjes voor jullie allemaal !!!

Elly.

35 opmerkingen:

Stina zei

Ha Elly,

wat een gezellige Herfst post,leuk die blaadjes aan de lijn.

fijne avond
liefs Stina

Marian zei

Klinkt leuk...maar eigenlijk ben ik nog helemaal niet aan de herfst toe :(
Komt door het gemis van een zomer denk ik...

Home and Lifestyle zei

Dit is wel een hele ECHTE herfstbijdrage zeg....super leuk Elly!! Ja, die dames hebben wel wat teweeg gebracht...!!

Veel succes :-)! Lieve groet, Ingrid

Egretta Wells blog zei

Hi Elly, I, too am ready for autumn! I like your post...always so pretty and very restful! Best wishes, Egretta

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke post, als ik niet van de herfst zou houden zou ik dat nu zeker doen:))
die blaadjes aan de waslijn haha!!
superleuke give away met een hele leuke bijdrage van jou!

lieve groetjes, Tjits

Diana zei

Wat ontzettend leuk dat je mee doet aan de SHGA, en erg leuk weer een nieuwe BlogDame te ontmoeten... Dank je voor de bijdrage enne....succes ;)

Gerreke zei

Wat is die eerste foto leuk zeg!!!

Trouwens je collages mogen er ook zijn. Wat een knus gevoel krijg ik er bij!

Lieve groet,
Gerreke

nelleke zei

Hey Elly,
Wow..wat een prachtige post heb je gemaakt....het rijmen...de foto``s,je herfstgevoel...echt heel mooi.

liefss

Abacaxi & Hortelã zei

Lieve Elly,
Wat heb je er een mooie post van gemaakt!!
Enne... ik duim voor je mee hoor :))
Liefs uit het zuiden,
Chantal

It's me zei

Hij is helemaal leuk jouw herfst post....fijn weekend.....liefs van mij...xxx..

Maia zei

Hallo Elly,
Wat leuk dat je mijn blog de moeite waard vond om volger te worden dank je ik voel me vereerd!
Wat een prachtige foto's maak jij die bovenste met die blaadjes erg leuk bedacht met die wasknijpers!
Wat een mooie gedachtes over de tuin lees ik hier in je posten, helemaal gezellig en ontspannend!
Ik ga je natuurlijk vanaf nu ook volgen.
Fijne avond,
Groetjes Maia

Michelle zei

Heel mooi jou post en ook ik duim voor jou!!

fijn weekend!
Lieve groetjes Michelle

What's in a day zei

Wat een mooi herfstgevoel, ik duim mee voor jou, maar ook voor mij:))
Je hebt het prachtig weergegeven, ik ga er nog mee aan de slag..herfst, heerlijk gevoel!!!

Lieve herfstgroetjes,
Eefie

Ma ville mon amour zei

Salut et bisou!
I love the first pic!
Herfstgroetjes
ciao *Alice*

Unknown zei

oooh Elly....bij het zien van jouw foto;s krijg ik meteen dat heerlijke hollandse gevoel!!! Ik wil nergens anders zijn dan HIER, in NL....alle seizoen meemaken en alle schoonheid uit elk seizoen "absorberen"!
Superleuk dat je meedoet aan de SHGA(je zou wel gek zijn als je het niet deed;))) ik wens je TOITOITOI!!!!

GRoetjes
Lynda

Unknown zei

tadaaaaaaaaaaaaaa ik ben meteen volger nummer 100!!!:D

Ans van Ispelen zei

Wat een leuke herfstbijdrage,Elly.
Leuk,die Super Give Away.

Groetjes Ans

Kom Achterom zei

OOh Elly wat een heerlijke post! Ik kan mij hier helemaal in vinden! Wat kan je hier toch van genieten!
fijn weekend
Yolanda

Kelli zei

A beautiful post and lovely photos. I do love Autumn. All the best, Kelli.

Krek wak wou zei

Wat een heerlijke foto's! Die blaadjes aan de waslijn ziet er super leuk uit! En die rozenbottels...zo mooi!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Petra zei

Elly wat heb je er weer een prachtige foto's gemaakt. En die blaadjes aan de lijn wat een leuk idee, kom er maar op. Fijn weekend

Groetjes Petra.

Beth at PlantPostings zei

What a wonderful autumn message! I love the leaves hanging by clothespins at the top. And the Rose hips are pretty, too. Happy Autumn!

Muggensteekjes zei

Hoi Elly,
wat een prachtige herfstpost en de manier waarop jij je herfstgevoel omschrijft is echt zo geweldig, daar kan ik nu echt van genieten.
Je hebt ook weer zo'n mooie foto's gemaakt in je tuin, ik geniet met je mee hoor!
Liefs en een fijne week, Ingrid.

ByIngeborg zei

Hallo Elly,

Ik had me al aangemeld als blogger bij je. Ziet er gezellig en knus uit bij je en ik hoor ook nog een leuk muziekje op de achtergrond...
Wat leuk dat je ooit je bank bij Anna van Schilfgaarde hebt gekocht joh. Ook weer toevallig.
Zo zie je maar weer. Ik hoop dat de bank nog steeds goed bevalt. Ik ga je volgen !
Greets, Ingeborg

Le Style zei

Dank je wel voor je bezoekje, hartelijke reactie, lieve complimenten bij Le Style.
Leuk dat je volger bent geworden en leuk dat ik dan weer op jouw blog terecht kom;-)
Leuk zeg met tuintips en al..... ga daar nog eens goed op kijken & lezen.
Dus bij deze volg ik jou!
Een fijne avond,

Hartelijke groet

lien zei

Hallo Elly,
Gezellig dat je op mijn site was. Hier ziet het er ook mooi uit, met die vrolijke herfst-post. En ik ben dol op je header, want lelietjes van dalen zijn mijn lievelingsbloemetjes! Ik plukte ze vroeger met mijn vader in het bos, mm, ruiken ook zo lekker!
Groetjes Carolien

MOODZ zei

Hallo Elly,
Leuk dat je mijn blog hebt ontdekt!
Gezellig dat je even langs kwam, als je Weer een keertje bij MOODZ komt maak je dan even bekend....ik zie nu niet wie je bent met dat grote fototoestel voor je...
fijne avond
Tamara

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi Hoi ben via via op je mooie blog gekomen prachtige foto's en sfeervol stijltje ... ben gelijk je volger geworden zodat ik je mooie post niet kan missen ...lijkt het je leuk je bent ook bij mij welkom ... hoe meer volgers des te meer posten en plezier ....wens je voor nu een fijne dag en tot je volgende post lieve groet rosita

Passione Helena zei

O Elly, wat een prachtige herfst-bijdrage! De blaadjes aan de lijn..wat een idee, je moet er maar op komen!!

Heel veel succes, ik heb er enorm van je beelden en gevoel in woorden genoten.

Fijne avond!
Liefs Helena

het tuinengeltje zei

Hoihoi,

bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je lieve woorden. Ik ga vanavond eens lekker op jouw blog snuffelen.

Groetjes, fijn weekend,
Sylvia

't Glimmenhofje zei

Hoi Elly,
allereerst bedankt voor je reactie op mijn blog en leuk dat je mij wilt gaan volgen. Als ik jouw blog zie, dan zie ik wel een veel professionelere blog dan die van mij... Ik moet nog steeds een beetje leren hoe ik dingen kan veranderen, maar ik vind het fijn te horen dat je mijn blog leuk vind.
Je hebt echt hele leuke, mooie foto's op je blog en een superleuk huis! En wat een pracht van een tuin... Maar ik kan heel goed begrijpen wat een werk zo'n tuin heeft en wat een aanslag dat op je rug is. Ook ik ben begin dit jaar geveld door een flinke hernia en een irritatie in mijn heiligbeen, dus ook ik was ziek van de pijn en kon tijdenlang niet tot bijna niet lopen... Maar mijn remedie was LOPEN... Ik moest blijven bewegen en kreeg inderdaad ook medicatie om de pijn te verminderen. Zo'n pijn gun je niemand en een tuin bijhouden is dan inderdaad bijna niet te doen. Gelukkig heb ik een klein tuintje, maar wel eentje met veel buxussen en die moeten dan weer gesnoeid. Geen handige houding met rugklachten, hihihii. Maar succes met de verandering van je voortuin en daar gaan we vast weer mooie foto's van zien! En ik ga je volgen hoor, gezellig! Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

bleudelavandou zei

hallo Elly

Een zalige herfstsfeer...en ik doe mee met die warme kop chocomelk, wollen sokken en een goed boek - dat is ook genieten...

Ik heb de gewonnen "give away" verleden week verstuurd per post, is het al bij jou aangekomen?

Liefs
marieke

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Elly,
Blij verrast je weer eens hier bij mij op de sideline te vinden!
Een erg mooie post en het herhalen meer dan waard.
Lieve en zonnige groetjes uit Georgia/USA,
Mariette

Tuinmachine zei

Prachtige foto's. Ik lees je berichten altijd met veel plezier.

Anoniem zei

yeezy shoes
supreme shirt
off white outlet
off white nike
bape clothing outlet
fear of god
palm angels
bape sta
yeezy outlet
kyrie 8